~ forrás a GTA szériákról és a Maffiáról
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2007-01-15
 
navigation

A gtas.gportál segít tájékozódni a Grand Theft Auto szériák között. Olvashattok más játékról is, de lényegében a GTA-ra nehezedik a hangsúly. Mivel a tartalom nagy részét nem mi, szerkesztők írtuk, ezért köszönet xy-nak (kérlek, aki tudja írja le, hogy honnan szedtük a tartalmat). Ez az oldal csupán kezdő, illetve haladó sátékosok számára nyújt segítséget.

 GTA - Vice City ~ jelenleg 14 menüpont közül válaszhatsz!
 GTA - San Andreas ~ jelenleg 14 menüpont áll rendelkezésedre!
 GTA IV. ~ 10 menüpont telis teli hírrel, leírással!
GTA V. ~ végigjátszás mennyország
 GTA VI. ~ az új rész, újdonságok
 Maffia ~ 7 menüponton keresztül olvashatsz a játékról!
 Extrák ~ 2 darab menüpontot érhetsz el!

 Vissza a főoldalra && Vendégkönyvünk && Panaszkönyünk && Forrásaink

 
Naptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 

   

küldetések 2

Mielőtt elhagytam volna San Fierrot, meglátogattam néhány régi ismerős gyárát. A bombával megpakolt autóval a kapuhoz hajtottam, és elgázoltam az őröket. A többi arc kinyittatta a kaput, amin be tudtam jutni a területre. A túlsó oldalon található épület hátsó részében parkoltam le a kocsit, majd a fegyveresekkel mit sem törődve, ész nélkül rohantam ki a raktárból, mielőtt az a levegőbe repült volna. Az udvaron átküzdöttem magam az őrökön, ám a bejáratot egy frissen érkezett autó mögött bezárták. Elfoglaltam hát a kocsit, és az ugratón keresztül áthajtottam a kerítés felett. Ekkor egy ismeretlen hívott a mobilomon, és a sivatagba invitált..

SIVATAGI KÜLDETÉSEK
 

Monster
(Nehézség: könnyű)


A megadott címre érve fényűzően berendezett, de elhagyatott ranchot találtam. Az ismeretlen házigazda hangosbeszélőn arra utasított, hogy üljek az udvaron parkoló monster-car kormánya mögé, és teljesítsem a GPS koordinátákkal felállított versenypályáját megadott időn belül, amolyan teszt gyanánt. Legszívesebben hagytam volna a fenébe a rejtőzködő aberráltat, de mivel információi voltak a családomról, megtettem, amit kért.
Tipp: A járgányban nem volt kézifék, cserébe viszont – hála az öszkerékhajtásnak – a legdurvább emelkedőn is simán felmászott.


Gépeltérítés
- Highjack (Nehézség: közepes)


A kis próba után az ismeretlen végre felfedte magát… Na de éppen Toreno? Ráadásul titkos kormányügynök?! Ez még nekem is sok volt… Meglehetősen összezavarodva fogadtam el első „hivatalos” megbízásomat, egy rivális ügynökség kamionjának elrablását. Mivel szükségem volt társra, felhívtam Cesart. Lelkesen jött, hiszen nem tudta, mi vár rá… Amikor aztán a motoron ülve az autópályán üldöztük a kamiont, és felvetettem neki, hogy esetleg átmászhatna rá menet közben... nos, akkor némileg alábbhagyott a lelkesedése. A végén persze gond nélkül leszállítottuk a cuccot a garázsba.
Tipp: Mivel nyílegyenesen a híd felé vettem az irányt, és a szembejövőkkel nem törődve, a lehajtón robogtam fel a hídra, még a hosszú egyenesen szakaszon értem utol a kamiont, így volt bőven időnk, amíg Cesar rászánta magát az ugrásra.


Garázsmenet
- Zeroing in (Nehézség: könnyű)


Ha már úgyis visszamentem San Fieroba, megvettem a Wang autókereskedést, és hogy ne álljon üresen, úgy gondoltam, lopok néhány autót. Zero készített egy mobiltelefon-pozícionálót, így könnyedén a nő nyomába szegődhettem. Hamar utolértem, és rendőr módra kiperdítettem az autóját – majd őt magát is kipenderítettem az autójából.
Tipp: Megnyugtató volt a tudat, hogy az ellopott jobbnál jobb járgányok ezután rendre ott sorakoznak a kereskedésben.


Próbaút
- Test Drive (Nehézség: könnyű)


Cesarral elmentünk egy konkurens autókereskedőhöz, majd az emeleten rövid próbaútra indultunk a kocsikkal… jobb híján az ablakon át. Cesar ment elöl, én könnyedén tartottam a tempót mögötte. Egyszer a frászt hozta rám, amikor egy szűk sikátorban azt vettem észre, hogy a zsaruk eltorlaszolták a túlsó végét, és rükvercben kellett távoznunk a helyről…
Tipp: Természetesen eztán mindkettőnk autója a kereskedést gazdagította.


Vámszabadterület
- Customs Fast Track (Nehézség: könnyű)


Cesarral lementünk a kikötőhöz, mivel fülest kapott, hogy egy nekünk kellő kocsi érkezett az egyik konténerben. Az informátor ugyan azt mondta, megjelöli a jó dobozt, de a daruba felmászva semmilyen jelölést nem láttam. Így aztán nekiálltam egyesével a kipakolásnak… A második vagy harmadik konténerben megtaláltuk a keresett autót, ám néhány váratlan vendég érkezett, így sietve lemásztam a daruból, és Cesar védelmére siettem.
Tipp: A hőkövetős rakéta itt is csodákra volt képes! A feladat után néhány szállítmányozó cég is felfigyelt ránk, így export-import jellegű feladatokat is végezhettem.


A defekt
- Puncture Wounds (Nehézség: közepes)


Szegény Cesar büszkeségét alaposan megnyirbálta egy női sofőr, aki órákon át játszadozott vele, Cesar mégsem tudta őt utolérni. Űzőbe vettem hát magam is, és hogy fokozzam Cesar frusztrációját, viszonylag hamar utolértem a bigét, majd néhány tüskét kiszórva odaszegeztem az úthoz. A tyúk elszaladt, a defektmentes gumik felszívták magukat, én meg visszahajtottam a garázshoz.
Tipp: Szerencsém volt, hiszen az autópálya végén értem utol a csaj kocsiját, ahol balra fordult, majd jobbra kanyarodva hajtott rá a hídra – én pedig a mezőn rövidítve elé kerültem, és teleszórtam tüskékkel a hidat.


A csomag
- Interdiction (Nehézség: közepes)


Ideje volt visszamenni a farmra, ahol Toreno előbb halálra idegesített Sweet raboskodási körülményeinek ecsetelésével, majd váratlanul igazi ügynöki feladatot bízott rám. Elküldött egy kis hegyi faluba, majd ott Nagy Testvért játszva instruált fel a hegytetőre, és még járművet is választhattam. Fent a helyzet váratlan fordulatot vett: kétszer két üldöző helikopter érkezett, kommandósokkal megspékelve. Miután lerendeztem több tucat ügynököt, még a csomagért is el kellett mennem, amit a pilóta egy biztonságos, de baromi messzi ponton dobott le. Miután visszavittem a cuccot a szellemvárosba, a két megmaradt járgány egyikével hazahajtottam.
Tipp: A küldetés előtt elhoztam a San Fiero-i reptérről néhány hőkövetős rakétát, így pillanatok alatt elintéztem a helikoptereket a SWAT kommandósokkal együtt. A reptérre pilótaengedély híján úgy jutottam be, hogy az őrbódé elé parkoltam, és a kocsi, majd onnan a bódé tetejére mászva beugrottam a kerítésen túlra. Ha már ott voltam, elhoztam egy helikoptert is, és azzal mentem végig az egész küldetésen, rengeteg időt spórolva. Ha mégis választottam volna járművet, és a végén azt szerettem volna megtartani, a szellemvároshoz visszaérkezve ki kellett volna szállnom belőle, és gyalog bemenni a garázsba.


Verdant Meadows
(Nehézség: könnyű)


Toreno nem kapkodta el a bratyó kiszabadítását, helyette inkább a történelemkönyvön röhögcsélt, és újabb feladatot adott, ráadásul a pénztárcámat sem kímélte. Meg kellett vennem egy használaton kívüli repülőteret a sivatagban, kemény 80 000 dollárért.
Tipp: Mivel az előző küldetésből nálam maradt a helikopter, legalább az utazás rövid volt…


Repülőiskola
- Learning to Fly (Nehézség: nehéz)


Kézzel-lábbal tiltakoztam, de Toreno nem hagyott nyugton, és állandó hívásokkal zaklatott, míg el nem végeztem a pilótakiképzést. Néhányszor szívesen befontam volna a szemöldököm, de azért sikerült…
Tipp: Azoknak, akik szimulátoron tanulnak repülni, a le- és felszállást külső, a körözgetést és a célzást feltétlenül belső nézetből javaslom elsajátítani.


N.O.E.
(Nehézség: közepes)


Toreno konspirációinak meghallgatása után légipostás feladatot kaptam: felszerelést kellett vinnem néhány ügynöknek Angel Pine közelébe, végig alacsonyan, a radarok alatt repülve, különben a katonai bázis megkínált volna néhány légelhárító rakétával. A visszaút is hasonlóan kalandos volt.
Tipp: A rendelkezésre álló időkeretet felmérve hamar rájöttem, hogy nincs szükség sem nyaktörő tempóra, sem arra, hogy szűk kanyonokban manőverezzek, ezért a felszállás után azonnal északnak fordultam, és a nyílt víz felett repülve, egész San Fierót megkerülve repültem a célhoz és vissza.


Potyautas
- Stowaway (Nehézség: közepes)


Néhány váratlan látogató érkezett a reptérre: konkurens kormányügynökök. Toreno rövid, lelkesítőnek szánt szónoklatot intézett, aminek a vége az lett, hogy nyírjam ki őket. Először is utol kellett érnem a felszállni készülő gépet, majd a fedélzeten puszta kézzel legyőzni mindenkit – tekintettel az aknákkal csurig töltött raktérre, lőfegyver használata nem volt javasolt –, végül a pilótát likvidálva, majd az ejtőernyőt megszerezve robbanóanyagot kellett helyezni a gép orrába. Utána hátrafutottam a farokrészbe, majd kiugráskor aktiváltam a robbanószert.
Tipp: A gépet csak úgy értem el, hogy a motorra ráhajolva némi plusz sebességet szereztem. Szerencsére nálam volt egy szamurájkard, így a repülőn az ügynökök hamar kiterültek. Igaz, elég lett volna azt az egyet kettévágni, akin az ejtőernyő volt, aztán eldobni a bombát, ami kiugrás után – a többi ügynökkel együtt – felrobbantja a gépet. Szabadesés közben figyeltem arra, hogy lehetőleg ne a katonai bázis, vagy víz közepén érjek földet.


A titkos terv
- Black Project (Nehézség: közepes)


Este lett, mire visszaértem a reptérre, ahol az igazság várt rám. Truth újabb őrültségbe rángatott bele: el kellett lopnom a legféltettebben őrzött fejlesztést egy titkos katonai bázis mélyéről. Mesterlövészpuskámmal biztos távolságból leszedtem az őröket, majd az irányítóteremben kinyitottam a bázis földbe süllyesztett ajtaját. Lent már nem sikerült észrevétlen maradnom, riadót fújtak. Dolgozott az AK a kezemben rendesen, mire megtaláltam előbb a SAM lövegek kiiktatására szolgáló vezérlőt, majd magát a titkos projektet (egy mágneskártyás ajtónál volt olyan kedves az egyik tudós átadni a belépőkártyáját), ami nem volt más, mint egy jetpack. A hátirakétát felcsatolva kilőttem magam a silóból, és hamarosan társam mellett landoltam a homokban.
Tipp: Mivel így is, úgy is riadó lett a vége, célszerűbb lett volna teljes mellszélességgel berongyolnom a bázisra, majd a szellőzőt használva lejutni a lezárt részre.


Green Goo
(Nehézség: közepes)


Truth roppant izgatottan közölte, hogy el kell lopnom „valamit”. Mindegy mit találok, bizonyosan fontos lesz – mondta. Fogtam hát a jetpacket, és odaröppentem az érkező vonathoz, ahol a katonákat kiiktatva, harmadik próbálkozásra végre megtaláltam a megfelelő ládát, és benne… valamit. Máig sem tudom mi volt az, mindenesetre egy ideig Truth elvolt vele, mert utána hetekig nem láttam.
Tipp: Nyílegyenesen az állomáshoz repültem, így közvetlenül a vonat előtt értem oda, így a peron tetejére leszállva biztos kézzel sorozhattam végig a szerelvényen tartózkodó katonákat.
A feladat teljesítése után birtokba vehettem a repteremet, ami szép pénzt termelt számomra. Ráadásul Truth nálam hagyta a jetpacket is!

LAS VENTURAS KÜLDETÉSEK


Ketchupos lökhárító
- Fender Ketchup (Nehézség: könnyű)


Ázsiai barátom kemény fába vágta a fejszéjét, amikor Triád-kaszinót nyitott a maffia városában. Jöttek is a nehézségek csőstül, de szerencsére sikerült elkapni valakit, aki tudta, ki áll a dolgok háttérben. Kiköttettem a fickót a motorháztetőre, és elvittem egy kis túrára… A reptér ideális hely volt erre, hiszen kedvemre száguldozhattam, biztonságos ugrató is volt kéznél, így hamar megeredt a fickó nyelve.
Tipp: Hagyhattam volna az egész repteret a fenébe, és száguldozhattam volna fel-alá a kaszinó előtti főúton is – csak az nem lett volna olyan stílusos, és a rendőrök figyelmét is hamar felkeltette volna.


Kirobbanó helyzet
- Explosive Situation (Nehézség: könnyű)


Most hogy kiderült, ki áll a háttérben, ideje volt visszavágni. Woozie lehűtött, mondván, itt alaposabb tervezésre van szükség. Először is robbanóanyagot kellett szereznünk, amihez ideális forrásnak bizonyult a város határában működő bánya. Odamotoroztam, majd leugrattam a bánya aljára, és beszálltam az ott parkoló óriásdömperek egyikébe, annak kerekével szétzúztam a robbanószert védő ládákat, és begyűjtöttem az anyagot. Kifelé menet a biztonságiak elzárták ugyan az utat, de a bányagépeken végigmotorozva sikerült kicsusszannom az őrök között.
Tipp: Ha a feladatra helikopterrel érkezem, az egész kijutási macerát megspórolhattam volna magamnak, egyszerűen kirepülve a bányából…


Hamis zsetonok
- You've had your Chips (Nehézség: könnyű)


Egy időre félre kellett tennünk a konkurencia kifosztására vonatkozó terveinket, mivel valaki hamis zsetonokkal próbált meglopni minket. Hamar kikövetkeztettük, hogy a Sindacco család városszéli gyárában készülhettek – tettem hát egy kanyart a gyár felé. Az épületbe érve némi lövöldözés után szétromboltam az összes gépsort, majd a biztonságiakat lerázva visszatértem a kaszinóba.
Tipp: Minden egyes gép detonációja újabb és újabb őröket vonz az épületbe, de ha távirányítású robbanószerkezetet tettem volna rájuk, egyszerre repíthettem volna a levegőbe mindet (a detonátor több kilométeres hatósugarának köszönhetően akár a kaszinóhoz visszaérkezve, a parkolóból is robbanthattam volna). Ha még mindig helikopterrel közlekednék, mind az üldözők, mind a zsaruk okozta gondot levehettem volna a vállamról…


Don Peyote
(Nehézség: könnyű)


Truth hívott azzal, hogy néhány átmulatott éjszaka után most tért magához, egy Los Santos-i japán fürdőházban van, és fogalma sincs róla, hogy került oda. Mindenesetre megkért, hogy kutassam fel alkalmi ismerőseit, valahol Arco del Oeste környékén. Mivel több fickóra számítottam, négyajtós járművel kutattam át a távoli, kies vidéket. Ezután újdonsült ismerőseim társainak keresésére indultunk a közeli kígyófarmon, ahol azonban nem fogadtak tárt karokkal. Gyorsan kellett cselekednem, mivel az autókba pattanó farmerek veszélyeztették kótyagos társaim testi épségét. A végén visszafurikáztam Kent Pault és Maccert a városba, egyenesen a Caligula kaszinóhoz. Rosenberggel történt találkozásom után felhívtam Woozie-t, és örömmel újságoltam el neki, hogy a jelek szerint sikerült belső kapcsolatot kiépítenem a Caligulába.
Tipp: A Maverick helikopter szintén négyajtós, és mondanom sem kell, mennyivel gyorsabb légvonalban megtenni nagy távolságokat…


Intenzív gondoskodás
- Intensive Care (Nehézség: közepes)


Visszamentem a Caligulába, ahol Rosie sápítozott erősen. Meghallgatva a problémáit, igencsak sietnem kellett, hogy a maffia előtt megtaláljam a Johnnyt szállító mentőautót. A kórháznál kiderült, hogy elkéstem, de szerencsére egy Patriot parkolt a közelben, amivel átfésültem a várost, és néhány hamis nyom után megtaláltam a megfelelő mentőt. Miután a gengsztereket megállásra bírtam, a húsüzembe hajtottam Johnnyval.
Tipp: Talán már mondanom sem kéne, de helikopterrel ez a feladat is jóval rövidebb idő alatt végrehajtható lett volna…


Sikkasztás
- Misappropriation (Nehézség: könnyű)


Az előkelő villanegyedben ismét összefutottam a zsaruk gyöngyeivel, akiknek ezúttal egy FBI-os fickó és egy drog-nyomozó miatt főtt a fejük. Elküldtek a találkozóra, amit Aldea Malvada szellemvárosában beszéltek meg az ügynökök. A feladatom az volt, hogy szerezzem meg a dossziét, és hallgattassam el a szemtanúkat. Sikerült meglepetésszerűen érkeznem az összejövetelre, így nem kellett hosszú légi üldözést folytatnom a papírok miatt.
Tipp: Az északi parti útról gyalogoson fel tudtam futni a hegyre, és így hátulról lephettem meg őket, elsőként éppen a dossziét őrző fickót hűvösre téve. A gazdátlanná vált helivel gyorsan megléphettem a tetthelyről.


A húsüzem
- The Meat Business (Nehézség: könnyű)


Felugrottam Kenhez, és némi önbizalom adagolás után elkísértem Johnny húsüzemébe. A fickóra meglehetősen sokkoló benyomást tettem, így ismét menekülnünk kellett. Ránkgyújtották az épületet, és bárdokkal-láncfűrésszel jöttek ellenem, úgyhogy alaposan megdolgoztatták a fegyverem. A végén nyugtatgattam még kicsit Kent, aztán kiraktam a kaszinó előtt.
Tipp: Nem szerettem volna, hogy fagyos legyen a hangulatom, így nagyon vigyáztam arra, hogy véletlenül se menjek a fagyasztókamrába, amíg csak egyetlen rosszfiú is maradt a közelben.


Madd Dogg
(Nehézség: könnyű)


Miután résztulajdonossá váltam a Négy Sárkány kaszinóban, elindultam megnézni, kiheverte-e Ken a múltkori kalandunkat. Útközben csődületre lettem figyelmes a Royale kaszinó előtt, ahol Madd Dogg készült öngyilkos ugrásra a tetőről. Mivel felelősnek éreztem magam abban, hogy idáig jutott, elhatároztam, hogy segítek rajta. A közelben parkoló szalmabálás furgonnal a párkány alá hajtottam, majd Madd Dogg látványos zuhanása, és szerencsés platót érése után elfuvaroztam őt a korházba.
Tipp: Mivel megéreztem, hol fogja levetni magát (mindig ugyanonnan rugaszkodik el), a járdára merőlegesen parkoltam le a furgont, így előre-hátra mozogva pont alákerültem.


Szabadesés
- Freefall (Nehézség: közepes)


Miután elváltam Madd Doggtól, elmentem Kenhez, ahol találkoztam az új nagyfőnökkel, Salvatore-ral. Hogy elkápráztassam, elvállaltam a ráküldött bérgyilkosok elintézését. Mivel még a földe térés előtt kellett kiiktatnom őket, a reptérre hajtottam, és egy elkötött géppel a bérgyilkos-kvartett üdvözlésére siettem. Felrepültem a leszálló irányú légifolyosónál magasabbra, és fentről, zuhanórepülésben utolértem az egyébként gyorsabb sugárhajtású gépet. Itt meglehetősen nyaktörő mutatvánnyal átugrottam a másik gépre, és hidegre tettem a négy profit. Mivel a pilóta sem bírt magával, őt is a felhők fölé küldtem, majd letettem a gépet Las Venturas repterén.


Delelő - High Noon
(Nehézség: közepes)


A dossziét Las Brujasba kellett vinnem, ahol a kopók már tűkön ülve várták. Mivel nem akartak tanúkat, a társuk és a magam számára szolgáló sírgödör ásásának kezdhettem neki. Tenpenny távozása után felgyorsultak az események, Hernandez rövid időre magához tért, így esélyhez jutottam. Ismét eljött a bosszú ideje, de ez a jelek szerint megzavart kissé, így képtelen voltam eltalálni a kocsija felé futó Pulaskit, maximum a gumijait lőhettem darabokra. Bár meglehetősen gyors autóval repesztett a szemétláda, a hegyi szerpentinen hamar utolértem…
Tipp: Az adrenalin tombolásától hajtva leugrattam a hegyi szerpentinen a mélységbe, és a felborult autóból kikászálódva, egyetlen hőkövetős rakétával kiugrasztottam a kocsijából a korrupt zsarut.


Szent Márk bisztró
- Saint Mark's Bistro (Nehézség: könnyű)


Salvatore el volt ájulva, hogy milyen simán elintéztem a bérgyilkosokat, így rám bízta a feladatot, hogy végezzek Forellivel. Remek alkalom adódott, hogy megszabaduljak Kenéktől, anélkül, hogy Salvatore gyanakodott volna. Elutaztam az ország túlfelébe, vissza Liberty Citybe, ahol volt ugyan némi fegyverropogás, ám a feladat legnehezebb részét a jettel történő landolás jelentette – szóval nem volt igazán nagy probléma a testőrség legyűrése.
Tipp: Apropó jet. A leggyorsabb közlekedési módot mindig is a sugárhajtású gépek jelentették, ráadásul minden repülőtéren megtalálhatóak. A célterület felett egyszerűen kiugrottam a gépből, és leejtőernyőztem.


A tervrajzok
- Architectural Espionage (Nehézség: közepes)


Végre jutott időnk Woozie-val a Caligula kifosztásának tervét csiszolgatni, ám hamar kiderült, hogy ehhez tervrajzok kellenek. Elmentem hát a tervhivatalba – útközben a turistáktól fényképezőgépet is zsákmányoltam –, eltettem a fegyvereimet, majd illedelmesen válaszolgattam a recepciós hölgy kérdéseire („igen, nem, igen”), így gond nélkül feljutottam a harmadikra. Mivel a jelek szerint az őrnek aznap nem járt ebédszünet, kénytelen voltam valamivel elterelni a figyelmét. Egy emelettel lejjebb találtam egy régi légkondit, amit tönkretéve azonnal bekapcsolt a tűzriasztó – így már elkészíthettem a fotót. Hanem akkor elszabadult a pokol, az őrök valamiből gyanút fogtak, így életem egyik legkeményebb helyzetében találtam magam. Amint sikerült kijutnom, már a rendőrségi helikopter is rám vadászott, így gyorsan visszatűztem a Négy Sárkányba.
Tipp: Igencsak forró volt a lábam alatt a talaj, szerencse hogy emlékeztem az elrejtett golyóálló mellényre a közeli Come-a-Lot kaszinó reklámtáblája alatt…


A hódítás
- Key to her Heart (Nehézség: könnyű)


A következő feladat jóval nyugisabbnak ígérkezett. A terv az volt, hogy meghódítom a Caligula egyik krupiéját, ezért követtem a kocsiját, persze feltűnés nélkül. Megvallom, kissé furcsa volt szép lassan, a szabályok betartásával közlekedni… A csaj először nem haza, hanem egy szexshopba ment, ahol én is vettem egy szexrabszolga-ruhát. Miután hazaért, leparkoltam a házával szemközt, és megvártam, míg a lovagja is megérkezik. Őt gyorsan kivontam az egyenletből, és ha már a maszkos ruha rajtam volt… nos, megtettem, amit meg kellett tennem. Később vettem egy házat a környéken, és randiztam párszor Millie-vel (ha a szolgaruhában állítottam be hozzá, a szexre mindig számíthattam). Végül megkaptam tőle a háza kulcsát, így ellophattam a belépőkártyáját.
Tipp: Kihagyhattam volna ezt az egész hercehurcát, ha az első randi alkalmával egyszerűen lelövöm a lányt, és betörök a házába – de gondoltam legalább egyszer életemben kipróbálom ezt a szado-mazo dolgot...


Gátrobbantó
- Dam and Blast (Nehézség: könnyű)


A városi áramfejlesztőt kellett kiiktatnom. Elmentem a reptérre, és a gát fölé repültem, majd következett az ejtőernyős ugrás, ami – bármennyit is csináltam már – megunhatatlanul jó móka. Mivel nem sikerült a gáton landolni, minden fegyveremet elvitte a víz. Szerencsére egy kést találtam a mólón, így hasfelmetsző technikámat csiszolgatva intéztem el előbb a kinti kettő, majd a benti alsó szinten lévő két őrt, végül a generátorok szintjét maradtakat. A robbanóanyagok elhelyezése és felrobbantása után elvétettem a kifelé vezető utat, így a tetőn találtam magam. Más választásom nem volt, így a vízbe ugrottam, majd az ott várakozó gépek egyikével visszarepültem a városba.
Tipp: Ejtőernyőzésről jut eszembe: néhány nagyon magas épület tetejére feljuthatunk az utca szintjéről, a tetőn pedig általában egy ejtőernyő vár ránk, hogy kedvenc sportunknak kedvünkre hódolhassunk.


Rendőrmotorok
- Cop Wheels (Nehézség: nehéz)


Ideje volt az álcázást biztosító motoros rendőri felvezetésről gondoskodni. Uniformist könnyen szereztünk, de a négy rendőrmotor begyűjtése már keményebb dió volt. Ráadásul a motorokat Knight Rider módra, menet közben kellett a kamionra helyezni. Rémálmaimban se jöjjön elő még egyszer ez a kaland!
Tipp: A Linden állomásnál lévő motorral kezdtem, majd jött a reptér közelében lévő, ahol lendületből elgázoltam az éppen indulni készülő zsarut. Harmadiknak elmentem Roca Escalante-ba, végül elhoztam a Julias Thruway Eastnél lévőt is.


Fel, fel és el!
- Up, Up And Away! (Nehézség: közepes)


Este 8 után értem a kaszinóba, ahol a többiek már a terv utolsó fázisát csiszolgatták. Csak a páncélautó megszerzése volt hátra, és Zero remek ötlettel rukkolt elő: szerezzünk egy Égi Daru szállítóhelikoptert, és azzal lopjunk páncélautót! Egyedüli pilótaként ismét nekem kellett bevetnem magam, elmentem hát a katonai bázisra, és a Patriot kihajtásakor beslisszoltam a kapun (elmehettem volna a már jól ismert „titkos” katonai bázisra, és elköthettem volna egy járművet – de amint beengedtek volna, úgyis észrevesznek). Ismét megküzdöttem egy laktanyányi katonával, majd a tetőn lévő ágyúval leszedtem az erősítésnek érkező két harci helikoptert, és elvittem a gépet. A páncélautót már gond nélkül szállítottam a sivatagai repteremhez.
Tipp: Ha egy repülővel felszállok a bázis fölé, és ejtőernyővel kiugrom – esetleg a jetpackkel leszállok – pont a helipadra, a csata nagy részét megúsztam volna.


Viszem a bankot
- Breaking the Bank at Caligula's (Nehézség: közepes)


Eljött az idő! A fegyvereimet elrejtve léptem be a kaszinóba, majd Millie kártyájával lejutottam a generátorokhoz, ahol könnygázgránátot dobtam a szellőzőbe. Zero kiiktatta a világítást, így nagy előnyhöz jutottam ellenfeleimmel szemben, az éjjellátónak köszönhetően. A garázsban a targoncával felfeszítettem az ajtót, így a többiek is megérkezhettek. Mikor már épp kiiktattuk az őröket, Zero közölte, hogy valaki a tartalék áramfejlesztő beindításán mesterkedik. Amíg a többiek a pénzt pakolták, felrobbantottam a generátort, majd visszamentem hozzájuk Miután a pénz rendben elindult, felmentem tetőre, majd a SWAT kommandósok legyőzése után felkaptam az ejtőernyőt, és átugrottam a szembeni tetőn landolt géphez, amivel visszarepültem Verdant Meadowsba.
Tipp: Jobban jártam volna, ha nem állok le a SWAT-tal csatázni, hanem egyszerűen felkapom az ernyőt, és leugrok. Az utcán elkötöttem volna egy autót, aztán a sztrádán úgyis hamar nyomomat vesztették volna…

VISSZATÉRÉS LOS SANTOSBA


Ház a hegyen
- A Home in the Hills (Nehézség: közepes)


Nem halogattam tovább a dolgot: elhatároztam, hogy visszatérek szülővárosomba. Madd Dogg szintén visszavágyott, ami épp kapóra jött. Ugyan a palotáját lefoglalták (először azt hittem az adóhivatal), de a Big Poppa vezette dílerbandát a triádok segítségével hamar likvidáltam. Az ejtőernyős ugrást követő érkezést folyamatos fegyverropogás kísérte, de a végén visszafoglaltuk az épületet.
Tipp: Mivel utolsónak ugrottam, szinte azonnal nyitnom kellett az ernyőm, és végig behúzott lábakkal kellett kormányoznom az ereszkedésemet. Big Poppa üldözésekor a Vinewood feliratnál rövidítettem az utat.


Függőleges madárka
- Vertical Bird (Nehézség: nehéz)


Toreno megint remek feladatot eszelt ki számomra. El kellett csónakáznom a San Fiero-i dokkokhoz, ahol egy hadihajó berakodása zajlott éppen. A nyitott hátsó ajtó közelében úszva kellett bejutnom a hajóba, majd hangtalanul végigküzdenem magam a teljes fedélzeten. A munkások ugyan nem lőttek rám, de azonnal elindultak a riasztó gombja felé, amint megláttak. Miután kiiktattam a SAM rakétaelhárítót, elköthettem egy függőleges le- és felszállásra is képes repülőt. Sajnos három másik gép eredt a nyomomba, így igen kemény légiharc bontakozott ki. Amint legyőztem őket, a kémhajókat is meg kellett semmisítenem, de a végén a gépet – hülye ez a Toreno? – megtarthattam.
Tipp: Ha vittem volna időzítős bombákat, felszállás előtt felrobbanthattam volna a másik két gépet, így csak egyetlen üldöző vett volna célba…


Hazatérés
- Home Coming (Nehézség: közepes)


Toreno állta a szavát: Sweet kiszabadult. A bratyó nem akart a kastélyba jönni, imádott gettóját szerette volna viszontlátni. Így hát hazavittem, és visszafoglaltuk a Grove Streetet, majd megtisztítottuk a drogárusoktól is.
Tipp: Bár élveztem a beszélgetést rég nem látott bátyámmal, de azért helikopterrel ez az út is gyorsabb lehetett volna.


B Dup bebüntetése
- Beat Down on B Dup (Nehézség: közepes)


Újabb régi ismerősnél tettem látogatást, és vittem magammal Sweetet is. A Glen Parkot hamar véres bandaháború helyszínévé változtattuk, és – hosszú idő után végre ismét – visszafoglalhattuk azt. Csak arra kellett figyelnünk, hogy a rendőrjárőr a hátunkba ne kerüljön.
Tipp: A hatékonyabb harc kedvéért vihettem volna pár fiút Sweeten kívül is küzdelem helyszínére, így egyenlőbbek lettek volna az erőviszonyok.


Mindörökké Grove
- Grove 4 Life (Nehézség: könnyű)


Hogyan is mutathattuk volna meg hathatósabban visszatértünket, minthogy újabb és újabb területeket foglalunk vissza a család számára. Ezúttal két új körzettel növeltük az ellenőrzésünk alá eső területet a Grove Streettől nyugatra. Ezután visszatértem a hegyi házba.
Tipp: Bandaháború kirobbantásához legalább három bandatagot kell kinyírnom. Volt, hogy nem akartak előkerülni, de néhány civil zaklatása után hamar felbukkantak.


Torokköszörülés
- Cut Throat Business (Nehézség: könnyű)


Mint Madd Dogg önjelölt menedzsere, megkezdtem védencem karrierjének építését. Elvittem egy videoklip-forgatás helyszínére, ahol összefutottam régi „kedves” ismerősömmel, OG Loc-kal. A szívélyes üdvözlés elmaradt, mivel OG felkötötte a nyúlcipőt, pontosabban beugrott egy légpárnásba. Dogg-gal együtt az üldözésére indultunk, és bár egy ugratót is beiktatott az útvonalába, Loc nagyjából olyan tehetséggel menekült, mint amilyennel énekelt. Már majdnem utolértük, amikor a parton gokartba vágta magát – mi persze utána! Végül gond nélkül elkaptuk, és bár csúnya véget érdemelt volna, leginkább szánni tudtam a szerencsétlen ördögöt.
Tipp: Szinte biztos voltam benne, hogy a part közelében marad, felesleges volt olyan kacifántosan haladni OG nyomában, simán elévághattam volna.


Zavargás
- Riot (Nehézség: könnyű)


A lakosság fellázadt, zavargások törtek ki mindenfelé, fosztogatók rótták az utcákat – Sweet pedig otthon akart lenni, hogy biztosítsa a rendet a család háza táján. Így hát hazavittem, vigyázva a lángba borult, bármelyik pillanatban a felrobbanással fenyegető autókra.
Tipp: A legrövidebb, leggyorsabb, és ezúttal a legbiztonságosabb út – légi közlekedés hiányában – az autópálya.


Los Desperados
(Nehézség: közepes)


Ideje volt, hogy Cesar házát is megtisztítsuk a söpredéktől. Néhány grove-os fiúval az oldalamon a vasútállomáshoz hajtottunk (legkönnyebben a síneken át értem oda), és ott találkoztunk Cesar cimboráival. A házak környékének kitakarítása nem okozott nagy gondot, és a sikátorban is a meglepetés erejével támadhattunk. Néhány fickónak sikerült ugyan a hátunkba kerülnie, de túl nagy problémát nem jelentettek. Ellentétben a Cesar házánál lévő, felkészült, jól felszerelt ellenfelekkel, akik több cimborámat is kifektették. Szerencsére a háztetőn lévő rakétás fickót hamar leszedtem, és a bal kéz felől érkező lángszórósnak sem maradt sok ideje veszteségeket okoznia.
Tipp: Mielőtt Big Smoke címét megszerezhettem volna, vissza kellett szereznem megcsappant tiszteletemet, ami egykor övezett. Ehhez számos új területet kellett visszafoglalnom a városban (legalább 35%-ot). Bezzeg ha előbb tudom, hogy ilyen nehéz lesz Smoke nyomára bukkanni, a területszerzést még a zavargások kitörése előttre időzítettem volna…


A történet vége
- End Of The Line (Nehézség: nehéz)


Első rész:
Big Smoke
Végre megtudtuk, hol rejtőzik Big Smoke. Sweet és én elindultunk a nagy leszámolás helyszínére, egy raktárházba, ami Smoke drogüzemét rejtette. Az ajtóban álló két őr kifektetése után rájöttem, hogy az egyetlen bejáratot a zavargások miatt elbarikádozták, így valamit ki kellett találnom. A közelben összecsapás hangjaira lettem figyelmes, ami adott egy ötletet. A SWAT egység vízágyús páncélosa remekül használható új ajtók készítésére, így elkötöttem a járművet, és bejáratot nyitottam a drogüzem falán. Bent elgázoltam mindenkit, és a folyosó végén megkezdtem hosszú menetelésemet fel a negyedik emeletre. Az első a biztonságiak szintje volt (rengeteg őrrel), míg a másodikon a droglabor kapott helyet, ahol a gépeket felrobbantva alapos tisztogatást hajtottam végre egy szempillantás alatt. A harmadik emelet a Ballas legények főhadiszállását rejtette, de az M4-esemnek nem tudott senki ellenállni. A golyóálló mellény felöltése után benéztem Smoke-hoz, aki mérgezett egérként rohangált körbe-körbe, és a testőrségét is rám uszította. Remeghetett a kezem a sok lövöldözéstől, mert sokszor kellett eltalálnom egykori cimborámat, mire sikerült léket ütnöm a golyóálló mellényén. Ekkor váratlanul Tenpenny jelent meg, és… mi tagadás, majdnem meghaltam. A szerencse ezúttal mellém szegődött, bár még meg kellett találnom a kivezető utat. Ha fölfelé azt hittem, kemény a menet, mit mondhatnék a lefelé útról…? Ráadásul Tenpenny miatt az időnek is híján voltam, hiszen felgyújtotta az egész épületet. Hasznosnak bizonyult, hogy a feladat előtt magammal hoztam egy éjjellátót: a sötét, füstös épületben legalább maradt némi tájékozódási alapom. Jól jött a tűzoltókészülék is, amit az épületben találtam, hiszen a két alsó szint már lángokban állt. Amint leértem, még éppen láttam, hogy Sweet a menekülő Tenpenny után veti magát. Nem volt mit tenni: követtem őket.
Tipp: Ha elvégeztem volna a tűzoltókiképzést, gond nélkül kisétálhattam volna a lángoló épületből.


Második rész:
A hajsza
Nyaktörő hajsza vette kezdetét a városon át. Jóformán azt sem tudtam, merre járunk, egyfolytában Sweet miatt aggódtam. Kezdetben nem volt baj, kapaszkodott a bratyó rendesen, és én is könnyedén tartottam a lépést a nagydarab tűzoltóautóval. Tenpenny megpróbált lerázni a sínekre hajtva, de a nyomában maradtam. A pályán aztán Tenpenny egyik zöldfülűjének sikerült rátaposnia Sweet ujjaira, így gyorsan a létra alá kellett manővereznem a kocsit, hogy leugorhasson.
Tipp: Padlóig tapostam a pedált, mivel az egyébként lomha tűzoltó veszett vágtába kezdett, miután Tenpenny észrevette, hogy Sweet mindjárt leesik.


Harmadik rész:
Tenpenny
Rendőrök lepték el az utakat mindenütt, megpróbálva feltartóztatni az őrült ámokfutókat, akik egy tűzoltót üldöztek. Ezért helyet cseréltünk Sweettel, hiszen ő jobban ismerte a várost, míg én a lőfegyverek kezelésében jeleskedtem. Szükség is volt a sok gyakorlásra, hiszen rettentő sok zsernyákot kellett eltakarítanom az utunkból. Végül aztán – épp a Grove feletti felüljárón – Tenpenny elvesztette uralmát a jármű felett, ezzel istenné emelve szerény személyemet Truth szemében.
Tipp: A tűzoltó ugyan golyóállónak bizonyult, ám a rajta mászkáló fakabátok már nem annyira…

Ez volt hát az én történetem. Az élet – már a túlélők számára persze – azóta sem állt meg, ránk szakadt egy csomó gond a Fierróban, illetve Venturasban lévő érdekeltségeink miatt, de a család hírneve lassan helyreállt. Ma már erősebbek vagyunk, mint valaha, ellenőrzésünk alatt tartjuk a teljes várost. A többiek? Madd Dogg sorra kapja az aranylemezeket, Ken ügyvéd lett Vice Cityben, és Kent Paul is valahol arrafelé lóg mostanság – talán nem szó szerint. Salvatore átköltözött Liberty Citybe, Truth pedig Mexikóba, így azóta szállóige lett nálunk, hogy „az igazság odaát van”. Ja és persze ott van ő, aki miatt a számomat is meg kellett változtatnom: Catalina, aki szintén Liberty Citybe ment (úgy hallottam, ott összeveszett az új pasijával). No és itt vagyok én, aki Sweettel együtt azóta is intézem a család ügyeit, időnként lejárok gyúrni, rendszeresen eljárok ejtőernyőzni, és már két biatlon bajnokságot is nyertem. Havonta legalább egyszer összejövök Woozie-val, kártyázunk, golfozunk, vagy csak végigdumáljunk a délutánt. Kendl és Cesar pedig vidékre költöztek (vettem nekik egy házat), ahol mostanában leginkább porontyok sorozatgyártásával foglalkoznak.

 

  Our links!

Don't copy!!

Chatbox!!!Dumcsis rész!

Társoldalak

Crash Fan Club ; Star Stable by Sinus ; Doll corner ; Ante Lucem ; Florence Pugh ; Tiffany Sims ;

Nierna-anime el lett távolítva, mert tahó módjára nem szólt, hogy törölte az oldalát! Bocsánat kérést el NEM fogadunk. ;)

Katt erre a szövegre, a régi chat-ért. Ha ott szeretnél beszélni, nem bánjuk! :)

Beszéljetek normálisan, mert ha paraszt módon ugattok, akkor csak magatokat minősítitek!
 
 
 
 

© gtas.gportal.hu Minden jog fenntartva
2007-2021

 


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal